پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موزیک شماره1
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 1440
نویسنده : سجادرشیدی

موزیک شماره محصول S.H.F.D منالسب برای آهنگ زنگ تلفن همراه

این موزیک به صورت رایگان برای اعضا میباشد


نام : s.h.f.d

حجم : 1mb

دانلود در ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: اموزش مربا , فراماسونی , بچه ها , توصیه های عجیب پزشکی , روزی چند بار باید دست‌های خود را بشوییم؟ , چرا لبه های سکه شیار دارد , عمومی , موزیک شماره1 , ,



موزیک شماره2
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 436
نویسنده : سجادرشیدی



بازدید : 186
نویسنده : سجادرشیدی

نكات ضروري كه بايد در مورد نحوه لباس پوشيدن بدانيد

   
   
   
بعضي اوقات در تلويزيون و يا مجلات چيزهايي را مي‌بينيد كه فكر مي‌كنيد در عالم واقعيت هم مي‌توان از آنها استفاده كرد. تمام آن چيزي كه در شبكه‌هاي فشن و مجلات لباس مي‌بينيد را نمي توان در عالم واقعيت پياده كرد. اگر بخواهيد از تمام ترفندها و مدل‌هاي دنياي فشن در عالم واقعيت استفاده كنيد ، ممكن است همين ظاهر خوبي هم كه داريد را از دست بدهيد. بهترين مدل ، اين است كه شما بتوانيد به كمك آن شخصيت‌تان را پيدا كنيد ، جدا از تمام مدل‌ها ، بتوانيد آن مدلي را پيدا كنيد كه تنها برازنده شماست و به شما ظاهر جذاب و مناسبي مي‌دهد.

رنگي انتخاب كنيد كه به رنگ پوست‌تان بيايد:

از رنگي در لباس‌هايتان انتخاب كنيد كه مكمل يكي از اجزاي صورت‌تان باشد ، رنگ چشمان‌تان ، رنگ موها و يا رنگ پوست‌تان. از طرف ديگر ، بعضي رنگ‌ها هستند كه ظاهر شما را خراب مي‌كنند. پس در انتخاب رنگ لباس‌هايتان دقت كنيد ، رنگي انتخاب كنيد كه ديگران را به شما جذب كند . دفعه ديگر كه براي خريدن لباس به بوتيك مي‌رويد ، رنگ‌هاي مختلف را امتحان كنيد تا بفهميد رنگ مناسب شما كدام است.

استفاده از يك رنگ در لباس‌ها شما را لاغرتر نشان ميدهند:

اگر مي‌خواهيد لاغر به نظر برسيد ،‌ سعي كنيد در لباس‌هايتان از يك رنگ استفاده كنيد. رنگ‌هاي تيره شما را لاغرتر نشان مي‌دهند. اگر هم از يك رنگ بودن لباس‌هايتان خسته مي‌شويد ،‌دو رنگ تيره را با هم ادغام كنيد. مي‌توانيد از رنگ‌هايي نظير مشكي ، قهوه اي ، سفيد ، كرم و قهوه اي روشن استفاده كنيد.

 
 سعي كنيد رنگ لباس‌هايتان را محدود كنيد:
آنهايي كه مي‌خواهند لاغر به نظر برسند نبايد از لباس‌هاي رنگارنگ و يا طرح‌هاي شلوغ استفاده كنند. اگر بالاتنه ي بزرگي داريد سعي كنيد بلوز و پيراهن تيره رنگ انتخاب كنيد .


لباس‌هاي نرم و لخت براي همه مناسب است:
همه خانم‌ها با هر اندامي مي‌توانند در لباس‌هايشان از جنس‌هاي نرم و لخت استفاده كنند. لباس‌هايي كه از پارچه‌هاي نرم و لخت دوخته شده باشند اندام شما را طبيعي تر نشان مي‌دهند.
 

يك سوتين مناسب براي هر لباسي لازم و ضروري است:
يكي از نكات مهمي كه خانم‌ها بايد در هنگام پوشيدن لباس به آن توجه كنند استفاده از يك سوتين مناسب است. شايد يك سوتين خوب و مناسب گران قيمت باشد ، اما به هر حال در هر لباسي ياري كننده شما است. يك سوتين مناسب به شما كمك مي‌كند لباس بهتر به تن شما بنشيند و شما جذاب تر به نظر برسيد.

 
از پارچه‌هاي طبيعي استفاده كنيد:
مدل‌هاي جديد مي‌آيند و مي‌روند ، ولي بعضي از آنها با الياف مصنوعي كه دارند باعث مي‌شوند خطوط اندام شما و برجستگي‌هاي ناخوشايند اندام‌تان به چشم بيايد. اين پارچه‌ها جذاب نيستند و شما را چاق تر از حد معمول نشان مي‌دهند.
 
از مدل لباس‌هايي استفاده كنيد كه هيچ گاه از مد نمي افتند:

مزيت اين مدل‌ها اين است كه هر چند سال يكبار دوباره مد مي‌شوند و شما هميشه مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد. يك پيراهن كوتاه مشكي يا يك بلوز سفيد از آن دسته لباس‌هايي هستند كه هميشه به كار مي‌آيند. اما برخي لباس‌ها مانند بلوزهايي با اپل‌هاي بزرگ در سرشانه‌ها از آن نوع مدل‌هايي هستند كه بايد در انتخاب آنها احتياط كرد.

 
لباس‌هايي را انتخاب كنيد كه لبه‌هاي پهن دارند:
لبه لباس‌هاي‌تان را تنها به خاطر اينكه با مد فعلي جور درنمي آيد كوتاه نكنيد. اگر شما در مورد زيبايي پاهايتان مطمئن نيستيد ، پيراهن يا دامني انتخاب كنيد كه تنها كمي از ساق پاي شما كوتاه تر باشد و سعي كنيد از پوشيدن پيراهن‌هاي كوتاه اجتناب كنيد. پيراهن‌هايي كه تا زانو و يا كوتاه تر هستند پاهاي شما را بزرگتر نشان مي‌دهند. اما اگر اصرار داريد كه لباس كوتاه بپوشيد ، از شلوار‌هاي برمودا يا ساق كوتاه استفاده كنيد. حتي مي‌توانيد آنها را كوتاه تر نيز بكنيد .
 
زينت آلات خود را تا حد امكان كم كنيد:
در دنياي فشن ، يك مدل زيبا آن است كه زينت آلات كمتري دارد . پس سعي كنيد شما هم همواره اين نكته را در نظر داشته باشيد.

اگر بالاتنه بزرگي داريد ، از گردنبندهاي بزرگ و زنجيرهاي بلند استفاده نكنيد.

 
به علاوه كمربندهاي بزرگ و ضخيم براي خانم‌هايي كه باسن و پهلوهاي بزرگي دارند اصلا مناسب نيست. زينت آلات لباس شما بايد به گونه اي باشد كه ديگران را به طرف شما جذب كند نه اينكه آنها را فراري دهد.
از پوشيدن ژاكت‌هاي ضخيم و جنس‌هاي شق و رق جدا دوري كنيد:

اين گونه ژاكت‌ها براي هيچ خانمي برازنده نيست. سعي كنيد تا حد امكان از پوشيدن ژاكت‌هايي كه از جنس‌هاي شق و رق دوخته شده اند اجتناب كنيد. در عوض ، ژاكت‌هايي را انتخاب كنيد كه از الياف طبيعي و مواد نرم تر دوخته شده اند تا اندام زيباي شما را بهتر به نمايش بگذارند. 

 
لباس‌هايتان را تو نگذاريد:
شايد مادرتان براي زيباتر شدن بلوزتان لبه‌هاي آن را تو دوزي كرده باشد اما بهتر است هيچ وقت اين كار را نكنيد. پوشيدن يك تاب و يا بلوز كوتاه نظر همه را به سمت شكم شما جلب مي‌كند ، ولي اگر شكم بزرگي داريد بهتر است هيچ وقت اين كار را نكنيد.


:: موضوعات مرتبط: نكات ضروري كه بايد در مورد نحوه لباس پوشيدن بدانيد , ,
:: برچسب‌ها: نكات ضروري كه بايد در مورد نحوه لباس پوشيدن بدانيد ,



ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند
نوشته شده در یک شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 187
نویسنده : سجادرشیدی

ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند

 


 ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند

با دانستن این نکات زمانی که مهمانی سرزده به خانه تان آمده دچار مشکل نمی شوید.همچنین می توانید آشپزخانه خود را در شرایط بحرانی مدیریت کنید و دیگر نگران سوختن، ته گرفتن، شوری یا بی مزه شدن موادغذایی و خوراکی هایتان نباشید.


۱ روغن کمکی
پیش از سرخ کردن میگو و ماهی درون ماهیتابه از داغ شدن روغن مطمئن شوید و سپس مقدار اندکی نمک درون روغن بریزید. این کار مانع چسبیدن گوشت ماهی یا میگو به ظرف می شود.


۲ گوجه در آب
اگر در خانه گوجه فرنگی ای دارید که نرم و پلاسیده شده، بهترین کار برای بانشاط کردن آن این است که به مدت ۱۰ ساعت گوجه فرنگی را درون یک ظرف آب سرد در یخچال قرار دهید.


۳ بازگشت
اگر پس از آبکش کردن ماکارونی یا اسپاگتی رشته های آن به هم چسبید، دوباره آن را درون آب جوش بازگردانید و اجازه دهید یک دقیقه روی حرارت بماند. سپس آن را آبکشی کنید.


۴ سرکه ضد شیرینی
اگر غذایی تهیه کردید که بیش از اندازه شیرین شده است، بهترین کار برای از بین بردن شیرینی آن این است که ذره ذره به آن سرکه اضافه کنید تا این طعم متعادل شود.


۵ نان اره ای
برای بریدن نان بهتر است از کارد اره ای استفاده کنید و پیش از برش، کارد را برای مدت کوتاهی درون آب جوش فرو کنید.


۶ در تاریکی
برای جلوگیری از جوانه زدن سیب زمینی ها آنها را در جای تاریک، خشک و به دور از رطوبت قرار دهید.


۷ هویج ضد بو
افرادی که پس از خرد کردن پیاز و شستن کارد هنوز نسبت به بوی پیاز روی کارد حساسند، برای برطرف کردن این بو کافی است یک هویج را با کمک کارد حلقه حلقه کنند.

۸ پیاز در برنج
برای از بین رفتن بوی دودگرفتگی برنج بهترین کار، پوست کندن یک پیاز و قرار دادن آن در قابلمه است. بعد از ۱۰ دقیقه پیاز بوی دود را از برنج می گیرد.


۹ کیک شکری
اگر در خانه کیک می پزید و برای جدا کردن کیک از ظرف دچار مشکل می شوید، پیش از ریختن مایه کیک درون ظرف مقداری شکر ته ظرف بپاشید. این کار کمک می کند تا کیک به ته ظرف نچسبد.


۱۰ نرم کننده پر فایده
بهترین روش برای نرم و ترد کردن گوشت آن است که گوشت را در مخلوطی از روغن زیتون خوراکی بدون بو و سرکه قرار داده و اجازه دهید به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون آن خیس بخورد.


۱۱ موزآلومینیومی
یکی از بهترین روش های نگهداری درازمدت از موز و پیشگیری از سیاه شدن و تغییر رنگ دادن این میوه، آن است که موز را درون کاغذ آلومینیومی بپیچید و درون جا میوه ای یخچال قرار دهید.


۱۲ لیموترش روی دستان شما
گاهی ممکن است برای تهیه غذا دائم با پیاز سر و کار داشته باشید. در این حالت دستتان به بوی پیاز آغشته می شود. برای از بین بردن این بو کافی است پوست دستتان را با کمک برشی از لیموترش تازه ماساژ دهید.  
 
 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند! , ,
:: برچسب‌ها: ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند ,



ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند!
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1392
بازدید : 293
نویسنده : سجادرشیدی



با دانستن این نکات زمانی که مهمانی سرزده به خانه‌تان آمده دچار مشکل نمی‌شوید.همچنین می‌توانید آشپزخانه خود را در شرایط بحرانی مدیریت کنید و دیگر نگران سوختن، ته‌گرفتن، شوري یا بی‌مزه شدن موادغذایی و خوراکی‌هایتان نباشید.

[تصویر:  eqhbmyvw4zfahd5h4k.jpg]

1- روغن کمکی

پیش از سرخ کردن میگو و ماهی درون ماهیتابه از داغ شدن روغن مطمئن شوید و سپس مقدار اندکی نمک درون روغن بریزید. این کار مانع چسبیدن گوشت ماهی یا میگو به ظرف می‌شود.

2- گوجه در آب


:: موضوعات مرتبط: ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند! , ,
:: برچسب‌ها: ریزه کاری هایی که هر خانم خانه باید بداند! ,



راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه
نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 308
نویسنده : سجادرشیدی
 
اینکه به یک نفر برچسب خسیس زده می شود به این علت است که تمام اعضای خانواده در آن برنامه اقتصادی نقش ندارند. خانواده مثل یک کشور کوچک است که برنامه ریزی و بودجه بندی باید از طرف سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه ا نجام شود و همه به یک توافق برسند.
 


برترین ها: اینکه به یک نفر برچسب خسیس زده می شود به این علت است که تمام اعضای خانواده در آن برنامه اقتصادی نقش ندارند. خانواده مثل یک کشور کوچک است که برنامه ریزی و بودجه بندی باید از طرف سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه ا نجام شود و همه به یک توافق برسند.

ما متاسفانه بعضی اوقات می گوییم ولش کن. خانه است دیگر... نه، همین خانه، فرهنگ یک خانواده، بعد فرهنگ یک فامیل، بعد فرهنگ یک شهر و بعد هم فرهنگ یک جامعه را می سازد. در این کشور کوچک که اسمش خانواده است، درآمدها و هزینه ها باید طبق اصول علمی، حساب شده و قاعده مند باشد طوری که بعدا با کمبود بودجه مواجه نشویم.

من همیشه می گویم وقتی خانواده ای با مشکل مواجه می شود، یک جای کار مشکل دارد و اولین عامل آن این است که تمام اعضای خانواده در آن مشارکت نداشتند. بعد پدر یا مادر متهم به خسیسی و متهم به این می شوند که تو درایت نداری و متهم به اینکه شما درآمدتان کم است.


ما خیلی از آدم ها را داریم که درآمدشان شاید یک پنجم شخصی است که زندگیشان با بحران مواجه است اما آن شخص، با یک پنجم درآمدی که دارد، مدیریت مالی دارد و با مدیریت داشته ها، هزینه ها و خریدهایش، توانسته یک انسان موفق باشد.

نزاع قدیم و جدید در خرج


:: موضوعات مرتبط: راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه , ,
:: برچسب‌ها: راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه ,



راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 375
نویسنده : سجادرشیدی

راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه

اینکه به یک نفر برچسب خسیس زده می‌شود به این علت است که تمام اعضای خانواده در آن برنامه اقتصادی نقش ندارند. خانواده مثل یک کشور کوچک است که برنامه ریزی و بودجه بندی باید از طرف سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه ا نجام شود و همه به یک توافق برسند.



ما متاسفانه بعضی اوقات می‌گوییم ولش کن. خانه است دیگر... نه، همین خانه، فرهنگ یک خانواده، بعد فرهنگ یک فامیل، بعد فرهنگ یک شهر و بعد هم فرهنگ یک جامعه را می‌سازد. در این کشور کوچک که اسمش خانواده است، درآمدها و هزینه‌ها باید طبق اصول علمی، حساب شده و قاعده مند باشد طوری که بعدا با کمبود بودجه مواجه نشویم.

من همیشه می‌گویم وقتی خانواده ای با مشکل مواجه می‌شود، یک جای کار مشکل دارد و اولین عامل آن این است که تمام اعضای خانواده در آن مشارکت نداشتند. بعد پدر یا مادر متهم به خسیسی و متهم به این می‌شوند که تو درایت نداری و متهم به اینکه شما درآمدتان کم است.

ما خیلی از آدم‌ها را داریم که درآمدشان شاید یک پنجم شخصی است که زندگی‌شان با بحران مواجه است اما آن شخص، با یک پنجم درآمدی که دارد، مدیریت مالی دارد و با مدیریت داشته‌ها، هزینه‌ها و خریدهایش، توانسته یک انسان موفق باشد.

نزاع قدیم و جدید در خرج


:: موضوعات مرتبط: راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه , ,
:: برچسب‌ها: راه های ساده برای بودجه بندی درآمد ماهانه ,



استفاده از کاشی در دکور
نوشته شده در شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 390
نویسنده : سجادرشیدی

استفاده از کاشی در دکور

 

 

کاشی های دکوراتیو ,استفاده از کاشی در دکور,دکوراسیون با کاشی

 

 

امروزه کاشی های دکوراتیو در شکل و سایزهای متنوعی موجود است، اما قیمت آنها بالاست؛ بنابراین می توانیم با کمک هنر پتینه و با توجه به سلیقه خود، کاشی های دکوراتیو زیبا و ارزان خلق کنیم و کار دستمان را به رخ بکشیم. رنگ های اکرولیک مینایی به دلیل نمای براقی که دارند از جمله رنگ های مناسب برای این پروژه هستند. رنگ های اکرولیک بر پایه آب بوده و دوست دار محیط زیست هستند.

 

ابزار مورد نیاز:

 


:: موضوعات مرتبط: استفاده از کاشی در دکور , ,
:: برچسب‌ها: استفاده از کاشی در دکور ,



ه راستی کلمه
نوشته شده در شنبه 3 خرداد 1392
بازدید : 498
نویسنده : سجادرشیدی
ه راستی کلمه "خانواده"یعنی چه؟

 

با فردی كه در حال عبور بود برخورد کردم

-اووه !! معذرت میخوام.

-من هم معذرت میخوام.

-دقت نکردم ...

ما خیلی مؤدب بودیم ، من و این غریبه

خداحافظی كردیم و به راهمان ادامه دادیم.

اما در خانه با آنهایی كه دوستشان داریم چطور رفتار می كنیم ؟

كمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم

دخترم خیلی آرام كنارم ایستاد همینكه برگشتم به اوخوردم

وتقریبا انداختمش با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو كنار

قلب کوچکش شکست و رفت

نفهمیدم كه چقدر تند حرف زدم


:: موضوعات مرتبط: به راستی کلمه "خانواده" یعنی چه ؟ , ,
:: برچسب‌ها: ه راستی کلمه ,



به راستی کلمه
نوشته شده در شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 456
نویسنده : سجادرشیدی

 

با مردی که در حال عبور بود برخورد کردم
اووه ! معذرت میخوام … من هم معذرت میخوام.
دقت نکردم … ما خیلی مؤدب بودیم، من و اون غریبه خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم؛ اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم ؟!


:: موضوعات مرتبط: به راستی کلمه "خانواده" یعنی چه ؟ , ,
:: برچسب‌ها: به راستی کلمه ,