پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موزیک شماره1
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 1454
نویسنده : سجادرشیدی

موزیک شماره محصول S.H.F.D منالسب برای آهنگ زنگ تلفن همراه

این موزیک به صورت رایگان برای اعضا میباشد


نام : s.h.f.d

حجم : 1mb

دانلود در ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: اموزش مربا , فراماسونی , بچه ها , توصیه های عجیب پزشکی , روزی چند بار باید دست‌های خود را بشوییم؟ , چرا لبه های سکه شیار دارد , عمومی , موزیک شماره1 , ,



طالع بینی
نوشته شده در پنج شنبه 21 فروردين 1387
بازدید : 392
نویسنده : سجادرشیدی



لیمو بخورید به صد دلیل!
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391
بازدید : 615
نویسنده : سجادرشیدی

لیمو بخورید به صد دلیل!

1- معالجه ی آنژین با لیمو:


برای شستشوی حلق و حنجره از لیمو کمک بگیرید. کمی آب لیمو و آب مقطر را مخلوط کرده و هر یک ساعت یک بار آن را قرقره کنید.

2-
معالجه ی زخم و خراش‌های سطحی پوست با لیمو:

به جای آب اکسیژنه برای شستشوی زخم و خراش‌های سطحی پوست، می‌ توانید آب ‌‌لیمو را بگیرید و دو برابر به آن آب بیفزایید و با آن زخم‌ها و خراش‌های سحطی پوست را بشویید.


3-
درمان اختلالات هاضمه با لیمو:

در تمام مواردی که اختلال هاضمه به‌ وجود می ‌آید از قبیل: دل به هم‌ خوردگی و نفخ شکم، معالجه با لیمو تجویز شده است.


در این مورد دو عدد لیمو را با پوست و هسته برش بزنید و آن را در یک لیتر آب داغ، 2- 1 ساعت خیس کنید، بعد فشرده و آب آن را با قند یا شکر شیرین کرده و هر روز یک لیوان بنوشید.


4-
درمان و خونریزی لثه‌ها:


یک قطعه پنبه را در لیوانی که محتوی آب لیمو است فرو کرده و روزی دو بار (صبح و شب) آن را به لثه‌های خود بمالید و با انگشتان خود ماساژ دهید، ولی مواظب باشید آب لیمو به دندان‌های شما نرسد.


5-
معالجه ی میگرن و سردرد:


وقتی میگرن و سردرد دارید، در یک فنجان قهوه یا چای غلیظ یک برش لیمو بیندازید و بنوشید. مصرف آن موجب تسکین درد و میگرن می ‌شود.



6-
رفع سرگیجه و دل ‌شوره:


استفاده از لیموترش سرگیجه را رفع می ‌نماید. همچنین اگر لیمو با کمی عسل خورده شود، باعث آرامش شده و دل ‌شوره را برطرف می‌ کند.


7-
معالجه ی سکسکه:


گذاشتن یخ و لیمو روی زبان سکسکه را درمان می کند.

در نهایت اینکه تب و گریپ را هم می‌ توان با لیمو درمان یا مهار نمود.

ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بچه ها , چند نکته مهم , لیمو بخورید به صد دلیل , ,



بازدید : 322
نویسنده :

 

کتاب فارسی و تصویری آموزش نرم افزار NetSupport School

 

کتاب فارسی و تصویری آموزش نرم افزار NetSupport School تقدیم به راسخونی های عزیز!نت ساپورت (N.S.S) پرو یک بسته نرم افزاری مفید و قدرتمند جهت آموزش کاربران در یک مکان آموزشی از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری می‌باشد. این برنامه به مدرس اجازه می‌دهد تا بتواند مانیتور خود را بدون نیاز به یک ابزار قدرتمند و گرانبهای دیتا پروژکتور به تمامی دانش‌آموزان نشان دهد و با آنها یک رابطهٔ تعاملی از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری به صورت خیلی آسان داشته باشد. 

دریافت فایل برنامه ( 2.32 مگابایت )


:: موضوعات مرتبط: بچه ها , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب فارسی و تصویری آموزش نرم افزار NetSupport School ,



فال عطسه
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1391
بازدید : 391
نویسنده : سجادرشیدی

پسنیده دیدم مطالبی از اهل بیت درباره عطسه بنویسم:

هرگاه عطسه کردی این دعا را بخوان: امام صادق فرمودند:
هرکه عطسه کند و دست را بر روی بینی گذارد و بگوید: الحمدلله رب العالمین کثیرا"کما هو اهلُهُ و صلی الله علی محمدٍ النبی و اله و سلم از سمت او مرغی که از ملخ کوچکتر و از مگس بزرگتر است به سمت عرش خداوند میرود و در زیر عرش برای او تا روز قیامت استغفار میکند

از حضرت رسول (ص) منقول است که فرمودند:
عطسه تصدیق میکند سخنی را که مقارن او واقع شود و علامت راستی آن سخن است یعنی : اگر سخنی گفتیم و فورا" خودمان یا اطرافیان عطسه ای کردیم دلیل بر درستی آن است و اگر تصمیم به انجام داریم بهتر است انجامش دهیم نه اینکه بگوییم صبر آمد باید صبر کنیم و انجام ندهیم!!!

 

براي گرفتن فال هطسه خود اينجا را كليك كنيد


:: موضوعات مرتبط: بچه ها , چند نکته مهم , روان شناسی , فلسفه , برای اولین بار یك فیلم ایرانی نامزد جوایز. , عمومی , بیمارستان خصوصی که تازه افتتاح شده بود بخش اتوپسی را رایگان اعلام کرد , 40مورد از کم هزینه ترین لذتهای دنیا , افزایش سرعت اینترنت با یک دستور ساده , ,



رنگهای مداد رنگی، معرف شخصیت شما
نوشته شده در یک شنبه 8 دی 1391
بازدید : 655
نویسنده : سجادرشیدی

برخی از روان شناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است، می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روان شناسی او باشد. مطلب زیر چکیده ای است از بررسی و پژوهشهای فراوان در این زمینه از دانشگاههای مختلف جهان که هم اکنون، انتخاب رنگهای یک جعبه مداد رنگی توسط بچه ها را نیز نشانه ای از خصوصیات اخلاقی آنها می دانند!

حال شما از داخل یک جعبه مداد رنگی، چه رنگی را می پسندید؟


:: موضوعات مرتبط: بچه ها , نکات جالب , روان شناسی , رنگهای مداد رنگی، معرف شخصیت شما , عمومی , 6نکته برای آقایان , در چه ماهی باید متولد میشدید , دانستنی جالب , ,
:: برچسب‌ها: رنگهای مداد رنگی , معرف شخصیت شما ,



ماشین های شکلاتی ایرانی
نوشته شده در یک شنبه 25 آذر 1391
بازدید : 882
نویسنده : سجادرشیدی



ارزش جهانی پول ایران از 300سال پیش تا امروز
نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1391
بازدید : 772
نویسنده : سجادرشیدی

در زمان شاه طهماسب صفوي، يعني در سده شانزدهم ميلادي، واحد پول ايران «شاهي» بود و هر ۲۰۰ شاهي برابر با يک «تومان». طبق مندرجات سفرنامه جنکينسون، در آن زمان هر شاهي با يک شيلينگ انگليس برابر بود. هر پوند استرلينگ برابر با ۲۰ شيلينگ است. بنابراين، يک تومان ايران برابر بود با ۱۰ پوند انگليس. يعني، ارزش پول ايران ده برابر پول انگليس بود.

الف - منابع تاریخی نشان مي دهند ارزش برابري پول ملي ايران با پول‌هاي معتبر جهاني در مقاطع تاریخی مختلف به اين شرح بوده است

 

به ادامه مطالب بروید

 

 


:: موضوعات مرتبط: بچه ها , چند نکته مهم , روان شناسی , فلسفه , عمومی , دستاورد های دنیا , 10 عجوبه , قهوه خونه , آدم مســـــــــت باشه اما پست نباشه , ,
:: برچسب‌ها: ارزش جهانی پول ایران از 300سال پیش تا امروز ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد