پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟
نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392
بازدید : 2475
نویسنده : سجادرشیدی

چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟

 
چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟Reviewed by --> آسمونی on Jan 29Rating:

how to be a handsome man چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟

ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران، رئیستان و دوستانتان دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار و اجتماع، خود را شیک و متمایز از سایرین نشان بدهید.

در دنیای متحد و یک شکل امروز که بیشتر افراد شبیه به هم لباس می پوشند، اگر می خواهید در دنیای حرفه ای رقابتی امروز پیشرفت کنید و از دیگران متمایز باشید، یکی از روش ها توجه به ظاهر و لباس است. ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار و اجتماع، خود را شیک و متمایز از سایرین نشان بدهید.

کت شلوار

کت شلوار اصلی ترین بخش لباس رسمی است. یک کت شلوار شیک ظاهری کامل، سنتی و رسمی را در ذهن تداعی می کند. اما سنتی بودن نباید به معنی ملال آور و یکنواخت باشد. انتخاب پارچه با طرح ظریف یا راه راه های باریک، کت شلوار را جذابتر می کند و در دریای کت شلوارهای سرمه ای، زغال سنگی و مشکی تکرنگ و ساده، متمایز و برجسته می شود. شما می توانید از برندهای معروف و معتبر استفاده کنید. راه دیگر تهیه کت شلوار سفارشی است که به شما اجازه می دهد تا پارچه و مدل کت را خودتان انتخاب کنید.

کراوات

اگر شما معمولا کت شلوار می ‍پوشید، بهتر است هر فصل یک کراوات جدید بخرید. اگر قبلا انواع کراوات های اصلی و معمول را خریداری کردید و در قفسه لباستان دارید، به دنبال رنگ و طرح های اصلی مانند صورتی، قهوه ای سوخته، نارنجی یا راه راه های قطری باشید. اگر به تطابق رنگ و طرح حساس هستید، بهتر است کراواتهای رنگی و طرح دار را با پیراهن تکرنگ ساده بپوشید. اگر هم می خواهید این ریسک را بکنید و یک کراوات طرحدار را با پیراهنی طرحدار ست کنید، مطمئن بشوید که طرح رنگی آنها شبیه به هم است و دقت کنید که طرح و راه کراوات و پیراهن در یک جهت باشد.

دکمه سرآستین

http://falshbaner.persiangig.com/image/nazar/19.gif


:: موضوعات مرتبط: چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ , ,
:: برچسب‌ها: چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد